BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 3 August 2012

SeDih LAgi....

hurmmmm hai Blog rindu at kau..
di laman maya ni kau saje laaa yg dapat tenang kan aq..
x penah jemu menyimpan segale memori kesedihan aq..
tp aq minx maaf laaa ek..bile aq sedeh jew aq lawat ko.. 
huuurmmmm...

ari ni aq nak share at kau apew yg dah aq alami saat nie....
hurmmm... 

"Sekian lame dah aq tunggu kau tapi x dew hasil gak... mungkin skang kau bole terime aq sebagai kawan tapi aq sebagai insan yg telah mencintai kau ..ingin aq rebot kau dari si die tapi itu serupe macm aq rampas kebahagiaan kau..

tetapi aq tertanye-tanye kenape kau x bagi tau aq yg kau dah adew orng minat ke apew ke... kalo kau ckp awal2 x dew laa sejauni aq harapkn ko.. 

(disaat ni air mate aq terus mengalir)

aq betol-betol sedih x inginku mengalirkan air mata kerane diri kau itu tetapi aq kalah jugak tetap jugak air mate ni mengalir aq betol-betol bodoh arrr....
haiii..... betol kate-kate yg penah arwah atuk aq ckp..
''apabila layang-layang putus talinya jngn lah dikejar kerane mungkin ia pergi melalui angin ridunye sendiri"

kenape ...??? kenape ..??? dan kenape...???? 
kenape aq selalu dikecewekan sebegini..???
mungkin aq ase elok aq jadi HasiF sepi yg dulu...
hanye berdiam menatap kesedihan x dew sesiape yg teman hanye melayan perasaan...

hidop memang adew saat bergembire bahagie n mcm-macam lagi tp syang semue tu x akan kekal kerane kite hidop sentiase kene belajar dari pengalaman
dan pengalaman kite sentiase akn simpan buat pedoman tp kite tak boleh undur dari mase silam... kalau lah bole diundur akn aq undur saat2 manis aq berulang-ulang dn ulang kali...

dalam kehidupan juge kite harus terime kenyataan x semestinye cinte tu indah sampai bile-bile ia mungkin juge membawa perit di jiwe..
jadi aq juge sebagai insan yg biase dn insan yg mencintai kau juge aq nk tengok kau bahagia tapi bahagia kau bukan dengan aq kau lebih memilih die , 

dalam cinta x semestinye belaja untuk setia jew..
tapi dalam cinta juge kite kene belaja melepaskan seseorng itu demi kebahgian die...

                                                                   

                                                                                                                   xpew ku terime semue ni... demi mencintai kamu
                                                                                                                                                                SEpI

0 comments: